top of page

Ako som sa konečne nemusel trápiť výberom vianočných darčekov


Poznáte ten pocit bezradnosti niekoľko týždňov pred dlhoočakávanými sviatkami radosti a pokoja? Samozrejme, asi každý sa na Vianoce teší hlavne kvôli dovolenke v práci, ale mnohí z nás sa obávajú toho, že zas a znova budú musieť vymýšľať to, akými darčekmi potešia svojich blízkych.

 

Ja, asi ako väčšina chlapov, mám z behania po obchodoch panický strach. Keď si ešte predstavím, že to musím absolvovať každý rok, pokazí mi to celú predvianočnú atmosféru. Tento rok som to však s darčekmi vymyslel úplne inak. Čítajte a nechajte sa inšpirovať mojimi tipmi.

Darčeky pre celú rodinu z jedného e-shopu

Ako som už v úvode spomínal, nie je pre mňa nič horšie, ako behať celé dni po obchodoch a zháňať pre každého taký darček, ktorý by bol podľa mňa najvhodnejší, no nakoniec aj tak skončí v skrini alebo odložený a zapadnutý prachom na poličke. Na tieto Vianoce som si všetko zariadil inak, a to dokonca z pohodlia domova.

Nepoznám lepší pocit ako ten, že za krátku chvíľu som celej svojej rodine zabezpečil darčeky, ktoré sú praktické, zdravé, chutné a ešte k tomu kúpené cez jeden e-shop. Takéto uľahčenie predvianočného nákupného ošiaľu príde vhod určite nejednému mužovi, ba dokonca možno aj našim nežnejším polovičkám.

Reč je o spoločnosti predávajúcej funkčné produkty, ktoré sú zdravé, bez pridaného rafinovaného cukru, umelých prísad, farbív i konzervačných látok a navyše aj vynikajúco chutia. Táto spoločnosť teda na trh prináša nielen špecifické a chutné, ale aj vysokokvalitné potraviny a produkty.

Špeciálna káva pre manželku

V obchodoch si môžete kúpiť niekoľko rôznych druhov káv, avšak nie je káva ako káva. O tom som sa presvedčil aj sám, keď som jednu z tých lepších a kvalitnejších ochutnal. Keďže viem, ako moja manželka miluje rannú kávu, ktorú si sama pripraví a bez ktorej neodíde z domu, a takisto si ju vie vychutnať aj poobede po práci. Lepší darček pre ňu som ani nemohol zvoliť.

Káva, ktorú som kúpil sa nazýva POWER COFFEE a vybrať si môžete z niekoľkých variantov a veľkostí balenia. Ide o zmes kávových zŕn obsahujúcu 51% robusty z Indie a 49% arabiky z Peru a Etiópie, 100-percentnej arabiky z troch kontinentov alebo kávy bez kofeínu, ktorý z nej bol odstránený modernou technológiou.

Nie že by mi to niečo extra hovorilo, ale je tým jasné, že dotyčná káva prešla prísnymi testami na kontrolu prítomnosti pesticídov, chemikálií a toxínov. Preto si môžem byť istý, že je 100-percentne zdravotne bezchybná. A pre manželku to znie luxusne ;)

Ku káve si navyše priamo na stránke e-shopu môžete zakúpiť, tak ako som to spravil ja, napríklad ručný mlynček na kávu, alebo keramický hrnček s príznačným odkazom, ktorý vystihuje všetkých milovníkov tohto čierneho moku: „My Coffee, My Power“. Toto jednoducho moju manželku-kávičkárku potešilo najviac :)

Deťom niečo sladké, no zároveň zdravé

Keďže deti už mám staršie a nie je to pri nich s darčekmi také jednoduché, ako keď boli malí a stačila im bábika či autíčko, chcel som ich prekvapiť niečím naozaj výnimočným. Ako každý človek, aj ony majú rady sladké, no zároveň v dnešnej dobe, keď sa každý snaží byť vegánom, vegetariánom alebo stravovať sa zdravšie, chcel som ich aj ja podporiť v niečom podobnom. Samozrejme, neuznávam drastické diéty alebo nezmyselné stravovacie návyky, ktoré môžu človeku spôsobiť zdravotné problémy, ale ak už si máme dopriať niečo sladké, tak nech je to aspoň trochu zdravšie.

Rozhodol som sa preto pre kúpu Power Nougatu, ktorý nahrádza nezdravú čokoládovú nátierku, pretože neobsahuje palmový olej, rafinovaný cukor a ani konzervanty. Táto zdravá alternatíva lieskovoorieškového krému je vyrobená zo 100-percentných bio lieskovcov a je možné ju použiť na priamu konzumáciu alebo do varenia a pečenia. Vhodná je na prípravu raw koláčov, dezertov a raňajkových kaší, čo moje deti určite ocenia, pretože obe idú s dobou a skúšajú momentálne raw stravovanie.

Druhou možnosťou nátierky je Power chrumkavé mandľové maslo, opäť pripravené z bio mandlí, ktoré som tiež objednal. Okrem týchto dvoch „sladkostí“ som im kúpil aj raňajkovú zmes bezlepkových vločiek, chia semienok, jablčnej vlákniny a mandlí, ktorá dokonca pred časom zachutila aj mne.

Syn sa začal aktívne venovať cvičeniu, a tak som preňho vybral prírodný proteín s obsahom kolagénu a vysokým pomerom esenciálnych aminokyselín, ktoré sú nevyhnutné pre správne fungovanie ľudského organizmu.

Ako hodnotím výber tohtoročných darčekov?

Ja som nadmieru spokojný s tým, že som nemusel zháňať nepraktické darčeky po obchodoch, ale všetko, čo som chcel, som kúpil na jednom mieste. Verím teda, že aj mojim blízkym sa bude páčiť to, čo som im vybral.

Aj vy sa môžete nechať inšpirovať mojimi nápadmi, ale ak sa predsa len neviete rozhodnúť, komu čo kúpiť, môžete zvoliť aj možnosť zakúpenia darčekovej poukážky od Powerlogy v hodnote od 30 do 100 EUR a každý obdarovaný si tak môže v ich e-shope kúpiť to, čo mu najviac vyhovuje.

bottom of page